خيالت خيالت .

خيالت

درمان شناختي رفتاري با زوج‌ها و خانواده‌ها

درمان‌ شناختي رفتاري با زوج‌ها و خانواده‌ها 

راهنماي جامع براي درمانگران

مولف : فرانك داتيليو

مترجمين : امير حسام خواجه - دكتر پريناز سجاديان - دكتر فاطمه بهرامي

-----------------------------------------------------------------------------------

فهرست مطالب :

  • فصل اول: مقدمه
  • فصل دوم: سازوكار تغيير زوج‌ها و خانواده‌ها
  • فصل سوم: مولفه طرحواره درمان شناختي‌رفتاري
  • فصل چهارم: نقش فرآيندهاي عصب زيستي 
  • فصل پنجم: روش هاي ارزيابي باليني
  • فصل ششم: تكنيك‌هاي شناختي‌رفتاري
  • و...

-----------------------------------------------------------------------------------

 

درباره كتاب :

كتاب حاضر مروري به‌روز را از پيشرفت شناخت درماني عملي براي زوج‌ها و خانواده‌ها ارائه مي‌دهد و بر چگونگي تاثير خانواده بر شكل‌گيري سيستم‌هاي اعتقادي و طرحواره‌ها تاكيد داشته و راهكارهاي عملي بازسازي طرحواره‌هاي ناكارآمد را ارائه مي‌دهد. بررسي‌هاي موردي و نتايج مربوط به جمعيت‌هاي خاص، اين كتاب را بسيار خواندني مي‌كند و همچنين بخش‌هاي ويژه‌اي راجع به روش‌هاي ارزيابي باليني و مداخله‌هاي درماني در كتاب آمده كه كاربرد آن را وسيع‌تر ساخته است. اين كتاب رويكردهاي موجود براي مقابله موثر با انواع متفاوت كژكاري در روابط را معرفي مي‌كند. به طور خلاصه اين كتاب منبعي عالي براي متخصصان سلامت روان در زوج‌درماني است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۹:۴۵ توسط:خيره به ماه موضوع:

پيامك تبليغاتي براي كارواش داران چه مزيت هايي دارد؟

پيامك تبليغاتي براي كارواش داران چه مزيت هايي دارد؟

kiej_z5.jpg

موضوع مورد بحث در اين مقاله در رابطه با پيامك تبليغاتي مي باشد.

احتمالا شما نيز اگر به واسطه ي بيزينس يا كسب و كار تان در رقابت هاي اقتصادي باشيد، حتما با اصطلاح پيامك تبليغاتي آشنا شده ايد.

امروزه با نزديك شدن رقابت لحظه اي و تنگاتنگ ميان مشاغل مختلف، نمي توان گفت بازاريابي تنها مختص به كسب و كاري هاي خاص مي باشد.

به عنوان مثال شايد براي تان عجيب باشد كه كارواش ها نيز جز آن دسته از مشاغلي باشند كه بتوانند براي ارائه خدمات از  پيامك تبليغاتي استفاده كنند.

اما خوب كارواش ها هم براي بهبود وضعيت كسب و كارشان از پيامك تبليغاتي استفاده ميكنند.

مسلما در بازه ي زماني كوتاهي متوجه خواهيد شد كه رونق كسب و كار در كارواش ها و تعداد مشتري هايي كه جوياي خدمات از كارواش مورد نظر مي باشند،افزايش  قابل توجهي يافته اند.

 ماهيت استفاده از پيامك تبليغاتي براي كارواش ها

شايد براي تان سوال پيش بيايد كه استفاده از پيامك تبليغاتي براي كارواش ها چه مزيت ها و فوايدي را براي شان در پي خواهد داشت.

طبيعتا اولين دليل گام برداشتن به سوي چنين اقداماتي و استفاده از شيوه هاي بازاريابي پيامكي، اين است كه سود دهي كسب و كارتان را افزايش دهيد و درآمد بيشتري را كسب كنيد.

اما مسلما استفاده از پيامك تبليغاتي اهداف ديگري را نيز در بر خواهد داشت كه با روش هايي غير مستقيم و هوشمندانه در قالب خدمات پيامك تبليغاتي كسب و كار را به سمت موفقيت بيشتر و متداوم تر خواهد برد.

اصول كسب و كار يك كارواش را براي تبليغ و بازاريابي در نظر بگيريد. چطور مي توان با روشي هدفمند و برنامه ريزي شده به شيوه اي اصولي براي كارواش ها بازاريابي و تبليغاتي مفيد در پيش گرفت؟

روش هاي تبليغات از گذشته تا به حال چه تغييري كرده است؟

تصور كنيد كه شيوه هايي مانند پخش تراكت هاي تبليغاتي در سالهاي گذشته تا چه اندازه مرسوم بوده، اما امروزه با پيشرفت هاي چشمگيري كه در دنياي تبليغات در دنيا رخ داده،  اين شيوه ها در بازاريابي امروزي تقريبا منسوخ شده اند.

در دنياي تبليغات امروز، مهمترين مساله كم كردن هزينه ها و بازيابي بيشتر است.

يكي از ابزارهايي كه به كاهش چشم گير هزينه ها كمك ميكند ارسال پيامك تبليغاتي هدفمند است.

چرا استفاده از پيامك تبليغاتي را شيوه اي به صرفه در تبليغات مي دانند؟

شايد براي تان سوال پيش بيايد كه قيمت اس ام اس تبليغاتي چقدر مي باشد و چرا شيوه تبليغاتيمقرون به صرفه در بازاريابي به حساب ميايد؟

ارسال اس ام اس يكي از تاثير گذارترين انواع بازاريابي مستقيم است، كه طبق تحقيقان بالغ بر 90% از اين پيامك ها توسط كاربران روي گوشي موبايل باز ميشود.

به طور ميانگين هر فرد در طول روز، حدود 84 بار گوشي تلفن همراه خود را چك ميكند، پس اين يك موقعيت خوب براي نمايش دادن نام برندتان است.

با توجه به مزيت هايي كه اس ام اس ماركتينگ يا همان تبليغات پيامكي دارد، قيمت آن بسيار مقرون به صرفه است.

كابردهاي ويژه و مهم پيامك تبليغاتي براي كارواش ها؟

از جمله مهم ترين كارهايي كه مي توانيد با پيامك تبليغاتي براي بهبود فعاليت هاي تان در كارواش ها انجام دهيد را مي توانيد درموارد اشاره شده در زير مشاهده نماييد:

معرفي كارواش تان همراه با خدماتي كه ارائه مي دهد:

اين كار را ميتوانيد بر اساس شماره هايي كه در يك محله ثبت شده است انجام دهيد.بيزينس هاي محلي يا اصطلاحا  Local business ها ميتوانند بهترين استفاده را از ارسال منطقه اي و محله اي داشته باشند.

فقط كافي است  شماره هايي كه در بانك هاي سامانه پيامكي قرار دارد را به عنوان مخاطب انتخاب كنيد و اقدام به ارسال كنيد.

ميتوانيد از بانك هاي مختلف مانند بانك شماره منطقه اي، محله اي، كد پستي، و ارسال از روي نقشه استفاده كنيد.

استفاده از پيامك تبليغاتي براي اطلاع رساني در خصوص ارائه انواع قيمت هاي شستشو در كارواش ها

در بازار رقابتي، ميتوانيد  با ارسال تخفيف ها و قيمت هاي رقابتي به مشتريان از رقبا يك قدم جلوتر باشيد.

استفاده از پيامك تبليغاتي در خصوص اطلاع رساني براي آفرهاي ويژه در كارواش ها

اگر آفر يا پيشنهاد ويژه اي براي مشتريان داريد، بميتوانيد بدون معطلي آنها را با خبر كنيد. سرعت انتقال اطلاعات يم مزيت رقابتي براي شما به وجود مياورد. سريع ترين ابزار براي انتقال اطلاعات ارسال پيامك ميباشد.

قبل از اقدام به خريد پنل اس ام اس حتما با دقت خيلي زياد تمام سامانه هايي كه اين خدمات را ارائه ميدهند بررسي كنيد.

يك سامانه حرفه اي ميبايست به طور تمام وقت پشتيباني پنل اس ام اس را انجام دهد و در موارد اظطراري مشكلات را براي كاربران مرتفع كند.

براي اطلاع از خدمات سامانه پيامكي مديانا كليك كنيد.


برچسب: پيامك تبليغاتي براي كارواش داران چه مزيت هايي دارد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۷:۱۱ توسط:خيره به ماه موضوع:

آشنائي با پلتفرمنوبشو موتور جستجوي كالاي هوشمند همراه با امكانات ويژه

نوبشو موتور جستجوي كالاي هوشمند همراه با امكانات ويژه

در سالهاي اخير موتوي جستجوي كالا در كشور ما تبديل به يك وسيله اساسي در ميان كاربران شده است. خواه كاربراني كه فروشنده هستند و يا خريدار .

در ميان موتورهاي جستجوي كالا، نوبشو، در زماني كوتاه تبديل به وبسايت و برندي كاربرمحور شده است . مديران برند نوبشو معتقد هستند اصل كاربرپسند بودن و دنبال كردن نياز كاربران در پروسه مهندسي نوبشو، تاثير زيادي در محبوب شدن اين پلتفرم دارد. مهندس موسوي مدير اصلي پروژه معقتد است مهندسي يك محصول موفق چيزي بجز دنبال كردن صحيح و مهندسي دقيق فرآيندهاي مورد نياز كاربران نيست و يك محصول موفق صرفاً گسترده و يا پيچيده نيست و موفقيت نوبشو نيز در سادگي آن است.

موتورهاي جستجوي زيادي تا به امروز پا به ميدان گذاشته اند اما آنطور كه بايد و شايد به نياز كاربران توجه نكرده اند و شايد به منفعت برند خود تنها تكيه كرده اند. اما مهندس موسوي، معقتد است توجه به نياز كاربران بصورت ناخواسته برند را موفق مي سازد و توصيه وي به تيمهاي مهندسي و توسعه نيز همين است. مهندسي صحيح فرآيندهاي مورد نياز كاربران!

البته بدون شك نيازهاي ديگري نيز وجود دارد كه بايد در پروسه مهندسي يك محصول كاربرمحور بايد لحاظ شود اما اصل يكي است و آن رعايت نياز كاربران است! مثال عيني آن نيز در تيم ديجيتال ماركتينگ و طراحي وبسايت و سئو نوبشو ديده مي شود. توليد محتواي هدفمند، مطابق با نياز كاربران و بهينه سازي محتوا! مهندس موسوي معتقد است توجه به همين نكته نياز كاربران، اولويت موتور جستجوي گوگل شده است براي رتبه دهي، پس چرا از آن بسادگي عبور كنيم ؟

نوبشو با نگاه به نياز كاربران توليد شده و بر همين اساس نيز كار ميكند. فرآيندهاي نوبشو بصورت زنجيره با توجه به نياز كاربران طراحي شده است. كاربر در اينجا تنها معناي خريدار را ندارد. هركسي كه از نوبشو استفاده ميكند براي نيل به يك هدف، از نظر نوبشو كاربر است! اساسي ترين مسئله در نياز كاربران نيز حس رضايت است. حس رضايت از يك محصول همه چيز است .

حال اجازه دهيد كمي از امكانات كاربر محور نوبشو براي شما بگوئيم .

 

op58_b2.png

 

حتماً مي دانيد كه كاربران به سادگي دنبال محصول خاصي هستند پس فيلتر كردن نتايج و نشان دادن دقيقاً آن چيزي كه كاربر به دنبال آن است مي تواند كمك زيادي  به كاربر نمايد. موتور جستجوهاي زيادي هستند كه كاربران را به سمت آن چيزي كه به دنبال آن نيستند سوق مي دهند. اين موضوع دلايل مختلفي دارد. عدم اطلاع از پروسه مهندسي نرم افزار و يا ارائه محصولات جديدتر براي كاربران براي افزايش فروش . هر دوي اين موضوعات به ذات رضايتمندي مشتريان ضربه خواهند زد و به هيچ عنوان توصيه نمي شوند. نوبشو از اين فرآيندها دوري مي كند و آنچه را كاربر نياز دارد مستقيماً در اختيار وي مي گذارد و اينكار را با سرعت بالا انجام داده و به بهترين حالت اين را انجام مي دهد. نمايش نتايج نامربوط تنها كاربران را خسته مي كند كه اين را تا بخواهيد در ديگر پلتفرم ها به وفور مشاهده مي نمائيد .

زماني كه يك كاربر به دنبال محصول خاصي مي گردد به طبع به دنبال اطلاعاتي در مورد آن محصول نيز هست. ژورنال اطلاعاتي نوبشو، از آندسته از امكانات رايگاني است كه همه كاربران از آن شگفت زده خواهند شد . اطلاعاتي جامع در خصوص محصولات و برندهاي مختلف و ويژگي هاي هر كدام . اينها به راحتي در قالب مقالاتي جامع در بخش ژورنال نوبشو قرار دارند كه به كاربران كمك زياد مي نمايد كه قبل از خريد، بتوانند اطلاعات جامعي را از دريافت نموده و بر اساس اين اطلاعات تصميم گيري نمايد .

اما، دسته از كاربران علاقمند به توسعه كسب و كار خود هستند، نوبشو آماده خدمت رساني به اين افراد نيز است! توليد محتوا اين روزها در عرصه هاي مختلف كاربرد دارد. اما كارشناسان توليد محتواي نوبشو، در اين زمينه به خوبي تبحر دارند و مي دانند چطور بر اساس نياز كاربران شما محتوائي را توليد كنند كه وبسايت شما به سرعت در گوگل مثل موشك رتبه كسب كند!

نوبشو آميخته اي از امكانات گوناگون بصورت مهندسي شده همراه با هنر مي باشد. نوبشو حال كاربران را خوب مي كند و هر آنچه كاربران نياز دارند را به ساده ترين حالت در اختيار آنان قرار مي دهد. نوبشو دوست خوبي براي كاربران ايراني است و نوبشو نياز كاربران و رضايت آنها را جدي مي گيرد. به شما پيشنهاد ميكنيم اگر به دنبال سورپرايزي هستيد كه بتوانيد بسياري از نيازمنديهاي ديجيتالي خود را رفع كنيد، حتماً سري به نوبشو بزنيد!


برچسب: پلتفرمنوبشو موتور جستجوي كالاي هوشمند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۵:۳۰ توسط:خيره به ماه موضوع: